שרות העברת טסט לאופנוע-קטנוע

נמאס לך להכשל בטסט?

שב במזגן שתה קפה ואנו כבר נדאג להעביר לך את האופנוע טסט ב-15 דקות בלבד!

וכל זאת ב-200 ש"ח בלבד!

כל מה שצריך זה רישיון נהיגה או ת.ז ביטוח בתוקף, ורישיון הרכב החדש של האופנוע.

ניתן לשלם רישיון רכב און ליין בקישור הבא חידוש רישיון רכב.

התקשר עכשיו לתאום העברת טסט:

לצד שירותי התיקונים והטיפולים במוסך מוטו סקוטר תוכלו לקבל גם שרות העברת טסט לאופנוע-קטנוע (רישוי שנתי), ולהימנע מהתהליך המעיק של לחכות בתור במכוני הרישוי העמוסים, ולהתמודד עם בוחני הרכב הנוקשים.

העברת טסט רישוי שנתי לרכב יכול להיות תהליך ממושך ומיגע וכרוך בכל מיני תיקונים בלתי צפויים ויקרים, אישורים למיניהם כגון אישור תקינות, או בלמים ואין לדעת מה עוד הבוחנים יגלו ומתי כל זה יסתיים.

זמן שווה כסף ולפעמים גם חוסך עצבים.

כשאין לך זמן, עדיף למסור את הרכב למוסך, שיעשה בדיקה והכנה, יחליף מה שצריך, ייקח רכב לטסט ובסוף היום יחכה לך הרכב מוכן, אתה הרווחת זמן עבודה יקר, המוסך הרוויח פרנסה, וכולם מרוצים.

שרות זה שווה לכל אדם בעיקר שעלות השירות היא כל כך נמוכה, ויעידו על כך אלפי לקוחותינו המרוצים אשר מגיעם באופן קבוע כל שנה אל המוסך בכדי לבצע את חידוש רישיון הרכב שלהם.

חשיבות תקינות האופנוע/קטנוע היא במקום הראשון, מעבר לטרטור וחוסר הנעימות בכישלון מבחן הרישוי, בראש ובראשונה כדאי שתרכבו על אופנוע תקין ובטיחותי, אצלנו איש מקצוע מוסמך ומיומן יבדוק את הרכב שלכם בדיקה ראשונית מכיפה בעצמו ואם ישנו צורך גם יתקן את מה שצריך : כך שהרכב שלכם גם יהיה בטוח לנהיגה וגם יעבור טסט בקלות וללא עיכובים מיותרים .

חייגו עכשיו