צמיגים לאופנועים וקטנועים

צמיגים לאופנועים וקטנועיםחשיבות הצמיגים

אין ספק שצמיגים הם מהאבזרים החשובים ביותר באופנוע ובקטנוע, המבטיחים את יציבותו ואחיזתו הטובה של הכלי  בכביש ויכולים למנוע תאונות, החלקות ואסונות מיותרים בכביש או בשטח.

לכן חשוב להשקיע בצמיגי אופנועים וקטנועים איכותיים המותאמים לכלי הרכב שלכם, כפי שיש שלנו להציע. חנות המוסך המורשה מוטו סקוטר מחזיקה בכל סוגי הצמיגים, לרבות צמיגים לקטנועים וצמיגים לאופנועי שטח.

מתי יש צורך בהחלפת צמיגים? אנו ממליצים על החלפת צמיגי אופנועים וקטנועים שחוקים, המזוהים באמצעות סדקים זעירים שנוצרים בגין שחיקה והתייבשות.

כמובן שאם הצמיג כבר מתפורר וקרוע ומצבו חמור, הוא נדרש להחלפה באופן מידי. בנוסף לכך, יש להחליף צמיגים שנוטים לצורה מרובעת בגין נסיעות ממושכות וארוכות לרוב בכבישים מהירים.

כמו כן, מומלץ להחליף צמיגים שעברו הרבה תיקוני תקרים, אף אם הם עדיין תקינים לכאורה. מעבר לכך, יש להחליף צמיגים שמועד שימושם פג ,עד שנתיים שימוש או עד20,000 ק"מ לכל היותר.

בחירה נכונה של צמיגים

חשוב לדעת שקיימים הבדלים משמעותיים בין הסוגים השונים של צמיגים, לא רק מבחינת סוג כלי הרכב, אלא גם בסוג היצרן.

יש הבדל בין מאפייני התכונות וחומרי צמיגים של חברות צמיגים כמו: דורו, מישלין, פירלי ,מצלר ,וחברות צמיגים נוספות שאנו מחזיקים.

על מנת לסייע לכם בבחירה עומד לרשותכם צוות מקצועי ומנוסה, אשר ידע לפרט את התכונות, היתרונות, והחסרונות של כל צמיג, ויעזור לכם בבחירת צמיגים לקטנועים ואופנועים הנכונים עבורכם.

חשוב לדעת

חשיבות רכישת צמיגים ברי תוקף היא משמעותית, ובחנות המוסך שלנו אנו מחזיקים רק צמיגים ברי תוקף אשר תאריך ייצורם מודפס על גביהם.

חשוב לדעת לגבי מועד הייצור של הצמיגים כי תוחלת חייהם עומדת על כשש שנות מדף, שאחריהן הצמיג מתחיל להתבלות ולהתייבש ואסור להרכבה.

החלפת צמיגי אופנועי שטח הנו חלק מסל השירותים שאנו מספקים. כמו כן, אנו מספקים הנחיות לבעלי אופנועי שטח המעוניינים לדעת כיצד להחליף צמיגים באופן עצמאי.

לשם כך יש להצטייד בערכת כלי עבודה טובה אותה תוכלו לרכוש אצלנו, לבחור בצמיג מתאים, ולפעול בצמוד להנחיות החלפת הצמיג.

לרכישת צמיגים לקטנועים ואופנועים של מיטב היצרנים בעולם, הגיעו לחנות המוסך שלנו בתל אביב או צרו קשר עם מוטו סקוטר בטלפון- 03-6815769.

חייגו עכשיו