כפפות לאופנועים

 כדי לשפר את הבטיחות ברכיבה על אופנוע, נכון וכדאי להצטייד במיגון לכל חלקי הגוף, אך עם זאת ללא ספק האזור הראשון שפוגש בכביש בזמן תאונה הוא בדרך כלל כפות הידיים, מכיוון שהאינסטינקטים שלנו עוד מאז שלמדנו ללכת, הוא להגן על עצמנו בזמן נפילה ע"י שליחת הידיים קדימה.

לכן, כפפות רכיבה הם מוצר חובה לכל רוכב דו גלגלי, בין אם אתה רוכב על אופנוע ספורט, ובין עם קטנוע שליחים, גם בחורף וגם בקיץ, אין הנחות! כדאי להפוך זאת להרגל קבע,

לא רוכבים ללא כפפות!

יתרונותיה של כפפת רכיבה איכותית הם: באחיזה ההדוקה של ההגה, בספיגת זיעה, בהגנה מפני רוח גשם ואבק, וכמובן הגנה בזמן תאונה או החלקה.כפפות לאופנועים

כל רוכב מנוסה יודע כפפות רכיבה הם אביזר חובה, עכשיו נדבר על המחיר, בדרך כלל מחיר זוג כפפות רכיבה נע בין 150 שקלים לדגמים הפשוטים ועד ל- 500 שקלים לדגמים היוקרתיים.

חשוב מאוד לבחור כפפה במידה מתאימה בדיוק לכף היד של הרוכב, אחרת הכפפת עלולה להפריע בתפקוד התקין של הרוכב ואפילו לסכן אותו, לכן אני תמיד ממליץ לא לנסות ולחסוך ולהזמין אונליין אלא להגיע פיזית לחנות ולמדוד את הכפפה.

רוכבי דו גלגלי בעלי ניסיון נוהגים לרכוש זוג כפפות רכיבה לחורף ועוד זוג לקיץ בכדי שבחורף הכפפה תחמם ותגן מפני הגשם, ובקיץ תאפשר אחיזה חזקה ונוחה ותסייע בספיגת זיעה ואוורור הידיים.

החומרים מהם עשויות כפפות הרכיבה הם בדרך כלל בד מחוזק, עור, או KEVLAR, בכפפה איכותית תוכלו למצוא הגנה גם לגב כף היד וגם לעקב כף היד, בדרך כלל ע"י פלסטיק קשיח סיבי פחם או לוחות טיטניום.

בכפפות ספורט תוכלו למצוא מיגון קשיח נוסף גם לאצבעות, ולעתים אף לשורש כף היד, לעומת כפפות רכיבת  TOURING הבנויות בצורה עדינה יותר ויכולות להתאפיין בבד אוורירי יותר ובאופציית מגע המאפשרת שימוש בטלפונים ניידים או GPS עם הכפפה.

אצלנו בחנות האביזרים תוכלו להתרשם ממגוון רחב של כפפות לאופנועים משלל יצרני הכפפות בעולם, חלק מהמותגים המוכרים והמובילים כגון: fox ,five ,laret ,spidi

לשאלות נוספות והתייעצות ניתן לפנות גם בכפתור הווצאפ המהיר שלנו.

חייגו עכשיו